Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
офіційний вебпортал

В Україні планують створити національнy гарячу лінію емоційної підтримки

Опубліковано 05 лютого 2018 року о 10:29

Міністерство охорони здоров'я у партнерстві з громадськими організаціями, що працюють у сфері психічного здоров’я, ініціює проект «Лінія життя. Україна». Його суть – створення національної телефонної гарячої лінії для емоційної підтримки українців та запобігання самогубству.

Ситуація щодо самогубств у нас є вкрай тривожною: Україна є однією із 25 країн світу з найвищими показниками суїцидів, водночас, наші показники є одними із найвищих у Європі. Військовий конфлікт на Сході країни посилює емоційну кризу. 

Саме тому в.о. міністра охорони здоров’я доктор Уляна Супрун ініціювала створення проекту «Лінія життя. Україна». 

«Самогубство – це трагедія, яка стосується не лише однієї людини,  а й рідних і усього народу. Формуючи розуміння проблем цих людей та налаштованість їм допомогти, можна реально запобігти самогубству. Я дуже вдячна громадським організаціям, які сьогодні працюють разом задля порятунку українців", – зазначила доктор Уляна Супрун.

Очолив проект Піт Шмігель, міжнародний експерт і колишній генеральний директор громадської організації «LifelineAustralia» – гарячої лінії, яка щороку надавала емоційну підтримку понад 1 млн австралійців. 

«Робота, яку проводять неурядові організації в Україні у сфері психічного здоров'я, надихає. Важливо так само мати лідерство в цьому питанні самого міністра. Важливо також, що у нас є спільне бачення проблеми і шляхів її подолання: представники неурядових організацій погоджуються, що для підтримки більшої кількості людей потрібен комплексний підхід на національному рівні», – підсумував результати зустрічей з ключовими неурядовими організаціями Піт Шмігель, українець за походженням.

Найкращі світові практики організації подібної гарячої лінії зводяться до таких елементів: робота в режимі 24/7/365 (24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік), безкоштовні дзвінки, анонімність, максимальна емпатія до клієнта, грунтовне навчання персоналу і створення єдиної національної системи з одним контактним номером.

«У Австралії завдяки роботі національної гарячої лінії вдається рятувати 50 тисяч життів щороку. Ми впевнені, що створення такої лінії тут допоможе врятувати життя багатьом українцям. Коли українці в кризовому стані телефонуватимуть у «Лінію життя», ми хочемо, щоб вони знали, що до них віднесуться з повагою, їх вислухають і почують (на жаль, іноді слухати і чути – це різні речі), підтримають, що їхня ситуація не є безнадійною і в подальшому їм є куди звернутись за допомогою. Ці невеликі акти співчуття часто рятують життя», – говорить пан Шмігель.

Наразі учасники проекту розробляють оперативний план і співпрацюють з міжнародними доноськими співтовариствами щодо можливих форм підтримки. 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux